пакети з логотипом компанії
Фірмовий стиль
Наразі проектування іміджу компанії набирає все більших і більших обертів. Жодна солідна організація насправді не може обійтись без унікального стилю-іміджу. Вона намагається розкрити свою унікальність, показати необхідність та переваги, вигідно виділитись на ринку з поміж конкурентів. Фірмовий стиль допоможе компанії міцно закріпитись на ринку товарів та послуг, показати серйозність своїх намірів .
Фірмовий стиль –це суміш багатьох факторів які позитивно впливають на динаміку росту і розвитку компанії. Для формування стилю застосовують візуальний та інформативний штурм , що допомагає відкрити компанії свою унікальність та індивідуальність. Все це дійство потрібно для просування товарів чи послуг на ринку, захоплення великої аудиторії клієнтів.
А у вас є фірмовий стиль? Чи може його потрібно створити, ми радо вам в цьому допоможемо .
Наша компанія пропонує вам послуги по створенню індивідуального логотипу , корекції старого з додатком деяких деталей, або й створення нової концепції картинки . Та ми не лише створюємо емблеми, а можемо втілити її на будь якому паперовому чи поліетиленовому носієві. Пропонуємо також друк символіки на одягу, кепках та канцелярії.
Для фірмового стилю вам потрібно в першу чергу врахувати наявність наступних елементів.
По перше- Логотип, По друге -Шрифт, По третє –колір. Що до логотипу це ваша назва компанії, яка виконана в графічній формі . Логотип має бути виконаний професійно з творчим підходом, щоб потім вигідно виділятись і чітко виконувати свою функцію реклами. Він має легко запам’ятовуватись та відображати вашу діяльність. Щоб створити такий логотип з нуля потрібно вивчити цільову аудиторію,конкурентів, та загалом діяльність вашої компанії. Це завдання дуже не просте і потребує на його втілення багато часу, адже логотип є важливим елементом, який весь час знаходиться на виду. Наступним пунктом є шрифт- він має бути доступним та зрозумілим на широких мас населення. Можна обрати один шрифт або одразу два. Стиль та розмір теж відграють не малу роль, це роблять ваш логотип впізнаним та запам’ятовувальним, створює певні асоціації стосовно вашої компанії. Наприклад геометричний шрифт асоціюється з чимось сучасним, інноваційним , товстий - солідним, капітальним , а гнучкий – елегантним, витонченим. Ось що до кольору тут своя історія . Якщо сильно заглибитись то ми побачимо що перед вибором кольору необхідно вивчити сподівання цільової аудиторії. Скажімо, якщо ви компанія яка надає послуги по організації свята , то ту буде доречна широка палітра яскравих кольорів та якщо ви банківська установа то яскраві кольори тут явно будуть не доречні, та не зрозумілі вашій аудиторії. Тут буде актуальна стримана палітра, холодна та ділова. Що характеризує вас, як серйозну й відповідальну компанію на ринку товарів чи послуг.
Після пройдених , вище перерахованих робіт, можна приступати до застосування. Друк логотипа на носіях є найбільш ефективним та простим способом заявити, прорекламувати себе, охопити ринок. Здійснити друк можна на чому завгодно, та ми пропонуємо найвигідніші умови для вашого бізнесу, оскільки друк на пакетах є найдешевшим рекламним майданчиком. Отже, варто обрати пакети які найбільш підходять по фізичних властивостях саме для вас, по місткості, витривалості та врахувати цілі які ви перед собою ставите. Якщо у вас невеликий магазин продуктів, то вам підійдуть міцні пакети типу майка, товщиною від 50 мкм. (щоб не підпадав під закон про заборону поліетиленових пакетів), тут напис має бути великим та яскравим, який відразу кидається в очі. Представникам легкої промисловості ми порадимо пакети зразка- банан або паперові. Тут все залежить від вашого бюджету . Поліетиленовий пакет «банан» має безліч переваг перед паперовим пакетом, він місткий з укріпленою ручкою та донною складкою, допоможе доставити товар в цілим та неушкодженим до пункту призначення. Пакет банан має можливість нанести на нього повнокольоровий друк, що приверне увагу багатьох потенційних клієнтів, а ще він дешевший . Паперовий пакет більш екологічний та презентабельний, такий пакет найчастіше продовжує свою подорож поза територією магазину та часто зустрічається на вулиці. Він дорожчий ніж поліетиленовий та завдяки його представницькому вигляду ваші затрати обов’язково перекриються . Адже ви обираєте не лише упаковку, ви створюєте імідж компанії. Обираючи упаковку з вашим логотипом ви обираєте інструмент який буде представляти вас в масах. Ось, наприклад, компанії які займаються продажем ювелірних прикрас не можуть собі дозволити поліетилен, тут завжди ми бачимо гарну фірмову упаковку яка підкреслює витонченість, унікальність товару, підкреслює неповторний стиль фірми, що пропонує товар. Отже, упаковка це обличчя вашої компанії, її представник.